رسالة ترحيب:

اهلآ بكم فى عالمـى البسيط..عسي ان تجدوا فى كلمات قلمى ما يعبر عن خلجات قلوبكم..

18 سبتمبر 2010

قالوا لى كم انتى جميلة وقوية وعظيمة !!



قالوا لى كم انتى يا انتى جميلة وقوية وعظيمة!!

 فأجبتهم :
ولكن يا انتم انا لست بجميلة ولا قوية ولا عظيمة..
انا ضعيفة لدرجة انى كفنت قلبي وسلمته بنفسي لأحزانى الأليمة..

فقد خار تماسكى وزالت منى قوة الشكيمة..

انا من ادعيت انى يومآ كنت بعقلي حكيمة..
ها هى حكمتى تكسرت اشلاءآ وما اصبحت ابدآ سليمة..

اصبحت صيدآ سهلآ لآلامى وحقآ اصبحت لها غنيمة..
ونزفت دموعى بسخاء...نعم فأنا جدآ كريمة..

من كثرة حزنى اخاف ان ارتكب فى حق من احببت جريمة..
بأن اعزف على اوتار قلبه عزفآ مؤسفآ يخرج ابشعها ترنيمة!!


لذا فأنا الزم الصمــــــــــــــت !!!

هناك 5 تعليقات:

  1. nice work ya heba ..el page d insha2 allah badayt katab ....go on :)

    Mohamed Mostafa

    ردحذف
  2. شكـــــــــرآ جدا يا محمد

    الله يباركلك بجد

    :)

    ردحذف
  3. 3afon .... Rabna yakrmk ya heba insha2 allah

    Mohamed Moustafa

    ردحذف
  4. من كثرة حزنى اخاف ان ارتكب فى حق من احببت جريمة..
    جميل والله يا هبه بس بقى منتشر اوى اننا بنسكت عشان بس منضايقش اللى قدامنا مع ان فيه مواقف تانيه تلزم اننا نصمت ومع ذلك مش بنصمت بالعكس بنتكلم باعلى سوت وحته انك تخافى انك تضايقى اللى بتحبيهم لما تشكيلهم اللى مضايقك ده مش بيضايقهم بالعكس ده بيبسطهم عشان ثقتك فيهم وحرصهم انك تكونى بير ومبسوطه

    ردحذف
  5. بس ي مروة انا اريح ليا انى مش اوجع حد بألمى

    وانى احتفظ بيه لنفسي

    عارفة انك هتقوليلي اومال ربنا خلق الناس لبعضيها ليه؟
    عشان يسمعوا بعض ويشيلو بعض ف الشدة

    بس هى فلسفة حياتى كدة وللأسف:

    اينعم انا بتعب وجدآ بس تعبى دة يهون قصاد دموع تنزل من اى حد انا بحبه حزنآ ع حزنى انا..

    ردحذف