رسالة ترحيب:

اهلآ بكم فى عالمـى البسيط..عسي ان تجدوا فى كلمات قلمى ما يعبر عن خلجات قلوبكم..

14 سبتمبر 2010

ولسـت أنـــــا !!





صمتى هو الذى يقتلنى ..ولست.. انا التى تقتله

الحزن هو الذى يؤلمنى ..ولست.. انا التى تؤلمه

الحب هو الذى يحيرنى.. ولست.. انا التى تحيره
الفراق هو الذى يوجعنى ..ولست.. انا التى توجعه
الذكرى القاسية هى التى تضعفنى..ولست.. انا التى تضعفها

الشر هو الذى يخيفنى ..ولست.. انا التى تخيفه
طيبة قلبي هى التى تغرقنى ..ولست.. انا التى تغرقها

قلمى هو الذى يكتشفنى ..ولست.. انا التى تكتشفه
كلماتى الاليمة هى التى تكتبنى ..ولست ..انا التى تكتبها



فلمـاذا كل هذه الاشياء تفعل بى أنا كل هذا ..و لست .. انا قادرة ان افعل بها المثل ؟!!.

لن افكر فى الاجـابة واتحيـــــر
سأدعها تقتص منى وتفعل بى ما تريد
فقد وهنت وسلمت لها نفسي !!


هناك 6 تعليقات:

  1. يا ربنااا فعلا ليه مش بنعمل العكس زى ما بتعمل معانا :(:(
    بس بلاش الاستسلام اللى فى الآخر احنا ممكن نواجها بردو :|:|

    جامد يا هوبا

    ردحذف
  2. لا مفيش استسلام

    دة تعبير عن حالة مؤقتة فقط لا غير

    وبكــــرة احسن يا توتا..

    دى ماما الله يرحمها هى ال قالتهالى :)

    بجد نوووووورتى وبنبسط اما اى حاجة اكتبها تعجبك..

    ردحذف
  3. la tarago3 la 2staslam

    Mohamed Moustafa

    ردحذف
  4. طبعاااااا لا تراجع ولا استسلام ي محمد..

    ممكن نتكسر ف ايام م احزان او غيره
    بس مسيرنا نقوم وأقوى م الاول ان شاء الله

    ردحذف
  5. mhya el 7ayah 3abarh 3an magmo3t tagarob banmor beha we kol mara bantl3 b khabra fe el tagroba elly a7na marena beha

    Mohamed Moustafa

    ردحذف
  6. كلام سليــــــم جدآ طبعآ..

    ردحذف