رسالة ترحيب:

اهلآ بكم فى عالمـى البسيط..عسي ان تجدوا فى كلمات قلمى ما يعبر عن خلجات قلوبكم..

27 فبراير 2011

وهتعـدى :)



مالك؟؟ زهقان..زعلان..مخنوق..مهموم ..متضايق ؟
مهما كانت صفحة امبارح مش عاجباك
او في منها سطور مش جاية ع هواك
وفيها جيه الحزن بعلو صوته ونداك

اعرف انها هتعدى :) .. آه والله ..ليه مش مصدق ؟؟!؟؟
هستأذنك تراجع شريط حياتك كدة بشويش مع حبة تركيز

هتلاقي ان كان ف أزمات كتير مكنتش تتوقع انك تعديها
وفى منها ال كنت بتخاف حتى لمجرد التفكير انك تشوف نفسك فيها

بس قدرك حتّم عليك انك تمر بيها

كنت حاسس ساعتها بأيه؟؟
كنت حاسس ان خلاص اتكسرت وضهرك انحنى؟!؟
كنت حاسس انها ضلمة اوى ومش لاقي نقطة النور ال تدلك ع الطريق؟!؟
كنت حاسس انك تايه ومش لاقي نفسك ..مش كدة ؟!؟ .

كان وقتها في ناس كتير حواليك بتتكلم وانت مش سامع ..صح؟
كان في ناس كتير عايزة تساعدك وبرضو مش نافع..صح؟
تفكيرك.. عقلك.. احاسيسك ..تصرفاتك..كله مكانش ف الطالع..صح؟


كنت فاكر انك خلاص خلِصت معاك بعد خبطة الحزن او الالم دى؟
وان دكة الاحتياطى بتناديك
وان ماتش اعتزالك خلاص قرب
وان خلاص ي عالم انا مش لاااااعب تانى!!

لأ ياكابتن .. اوعى تستسلم
لازم تاخد اجازة م الهم او الزعل او الحزن فووورا..
عشان ترجع ف الفورمة م تانى
عشان ترجع لمستواك الاولانى

بلاش ثقتك ف نفسك تتهز ..هتخسر كتير وهيخش فيك اجواال اكتر
وهتبقى الهزيمة مضاعفة !!!
وانت ف غنى عن دة !!

ثق ف ان ال اصابك بالابتلاء دة او بالأزمة دى قادر انه يطلعك منها
الجــــأ ليه..ناديــــــــه م جواك قوى
قوله يارب انا محتاااجك ..
يارب انت ال ابتلتنى وانا راااااااضي
خلى قلبك ينطقها مش بس لسانك
(انا راااااضي ياااااارب)

ارضي بجد وانت مش هتقلق م بكرة
ولا هتزعل م امبارح
وهتعرف تعيش النهاردة :)

اعرف ان مع كل طلعة صبح
فيه فرصة تقف ع رجلك تانى
ويا قررت تنزل الملعب وتجيب اجوان تانى
..يا اما حابب انك تفضل زى ما انت

على دكـــــــة الاحتيـــــــاطى !!

الخلاصة :

Life Goes On :)
Just Believe In Yourself :)
Live With HOPE :)

وهتعـــدى :)

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق